Hakemisto

Uusia jäseniä

Matias Impivaara on hyväksytty yhdistyksen jäseneksi. Hän on freelancer, joka toimittaa Bauer Media Oy:lle Moottorituvat-nimistä autoaiheista podcast-radio-ohjelmaa. Hänen sähköpostiosoitteensa on matias (at) moottoriturvat.fi. (päivitys 22.3.2018)

Antti Vihavainen on hyväksytty yhdistyksen jäseneksi. Hän on freelancer, joka toimittaa Bauer Media Oy:lle Moottorituvat-nimistä autoaiheista podcast-radio-ohjelmaa. Hänen sähköpostiosoitteensa on antti (at) moottoriturvat.fi. (päivitys 22.3.2018)

Sami Kalsi on hyväksytty yhdistyksen jäseneksi. Hän toimii Teknavi-median päätoimittajana. Hänen sähköpostiosoitteensa on sami.kalsi (at) teknavi.fi (päivitys 28.1.2018)

Max Lange on hyväksytty yhdistyksen jäseneksi. Hän toimii Tuulilasi-lehden tuottajana. Hänen sähköpostiosoitteensa on max.lange (at) a-lehdet.fi (päivitys 28.1.2018)

Harri Blomqvist on hyväksytty yhdistyksen jäseneksi. Hän toimii Keskisuomalainen-lehteen auto- ja liikennealan artikkeleita toimittavana vapaana toimittajana. Hänen sähköpostiosoiteensa on harriblomqvist (at) hotmail.com (päivitys 9.11.2017)

Kiti Westerback on valittu yhdistyksen kunniajäseneksi. Hänen sähköpostiosoite on kiti.westerback (at) otava.fi ja työsoite on Maistraatinportti 1, 00015 Otavamedia (päivitys 19.8.2017)

Jarko on poissa

Jarko Simanainen nukkui pois vuoden 2017 loka-marraskuun vaihteessa. Otamme osaa jäsenemme läheisten suruun. (päivitys 15.11.2017)

Muutoksia Auto- ja liikennehakemisto 2017:ään

Tältä sivulta löydät vuoden 2017 hakemistoon tulleet korjaukset ja muutokset, jotka on kerrottu sihteerille

s. 28:
Katja Bremer on luopunut AuLin jäsenyydestä (päivitys 9.11.2017)

s. 39:
Antti Kautonen ei ole enää Viipalemediat Oy:n palveluksessa. Antin uusi sähköpostiosoite on anttikautonen (at) gmail.com - puhelinnumero on entinen (päivitys 2.2.2018)

s. 66:
Jari Sjömanin uusi työosoite on Koskelontie 18 A, 02920 Espoo (päivitys 11.7.2016)

s. 66:
Jarmo Sukavan uusi sähköpostiosoite on jarmosukava1 (at) gmail.com ja uusi kotiosoite Töölönkatu 56 B 56, 00250 Helsinki (päivitys 12.2.2017)

s. 74:
Kiti Westerbackin sähköpostiosoite on kiti.westerback (at) otava.fi ja työsoite Maistraatinportti 1, 00015 Otavamedia (päivitys 19.8.2017)

s. 89:
Auto-Bon Oy:n lehdistöasioista ja koeajoautoista vastaa PR-päällikkö Katja Ruuskanen, 050 438 1161 (päivitys 31.1.2018)

s. 90:

Delta Motor Group Oy on luopunut Kian ja Mitsubishin maahantuonnista. Uusi maahantuoja on Bergé Auto Nordics Oy. Yrityksen toimitusjohtaja on Miska Tammelin. Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi (a) bergeautonordics.com - osoite ja muut tiedot ovat samat kuin Deltan kohdalla. (päivitys 31.1.2018)

s. 91:

Oy Ford Ab:n uusi viestintäpäällikkö on Tarja Hammarberg, 050 410 0949, 010 344 7131, thammar7@ford.com (päivitys 31.1.2018)

s. 92:
Hyundai Motor Finland Oy:n uusi PR- ja viestintäpäällikkö on Saara Vainio, 040 867 3880 (päivitys 31.1.2018)

s. 94:
Nissan Nordic Europe Oy:n viestintäpäällikkö Julia Korvenranta jättää yhtiön 6.4. Toistaiseksi Nissanin koeajoautoista vastaa Anette Järvinen, 046 923 2990, ajarvinen@nissan-europe.com (päivitys 3.4.2018)

s. 95:
Scania Suomi Oy:n koeajoautoista vastaa jatkossa markkinointi- ja lehdistöpäällikkö Olli Heikkinen (päivitys 31.1.2018)

s. 96:
Subaru Nordic Ab:n uusi toimitusjohtaja on Christer Blomdell (päivitys 31.1.2018)

s. 97:
Toyota Auto Finland Oy:n uusi tiedotuspäällikkö on Pekka Karvinen, 0400 669 006 (päivitys 31.1.2018)

s. 97:
Ilpo Korhonen ei ole enää Valmet Automotive Oy:n toimitusjohtaja (päivitys 31.1.2018)

s. 99:
Volvo Finland Oy:n kaikesta viestinnästä vastaavat markkinointi- ja viestintäjohtaja Christoffer Lundén sekä markkinointi- ja PR-päällikkö Annika Martas, 010 655 5802, 040 734 2799 (päivitys 31.1.2018)

s. 100:
VV-Auto Group Oy:n uusi merkki on Cupra (päivitys 31.1.2018)

Auto- ja liikennehakemisto 2017

Auto- ja liikennehakemisto
Auto- ja liikennehakemistoa voi tilata osoitteesta autoja.liikennetoimittajat (at) gmail.com hintaan 10 euroa/kpl + postikulut.

Jäsenrekisteri sähköisessä muodossa (Excel)
AuLin hallitus on päättänyt periä jäsenrekisterin lähettämisestä sähköisessä muodossa korvausta 100 euroa. Rekisterin voit tilata lähettämällä sähköpostia osoitteeseen autoja.liikennetoimittajat (at) gmail.com.