Auto- ja liikennehakemisto

Jäsenrekisteri sähköisessä muodossa (Excel)
AuLin hallitus on päättänyt periä jäsenrekisterin lähettämisestä sähköisessä muodossa korvausta 100 euroa. Rekisterin voit tilata lähettämällä sähköpostia osoitteeseen autoja.liikennetoimittajat (at) gmail.com.

Muutoksia Auto- ja liikennehakemisto 2018:aan

Tältä sivulta löydät vuoden 2018 hakemistoon tulleet korjaukset ja muutokset, jotka ovat tulleet sihteerin (autoja.liikennetoimittajat (a) gmail.com) tietoon.

Peter "Petsku" Geitel 20.7.1945-18.8.2018

Vauhdin Maailman pitkäaikainen päätoimittaja ja Auto- ja liikennetoimittajien jäsen Peter "Petsku" Geitel siirtyi 18.8.2018 ajasta ikuisuuteen vakavan sairauden uuvuttamana.

Auto- ja liikennetoimittajat ottavat osaa Petskun omaisten suruun.

Uusi jäsen

Teemu Granström on hyväksytty AuLin jäseneksi 13.11.2018. Teemu toimii auto- ja liikennetoimittajana Autotalli.comissa ja Iltalehdessä. Teemun sähköpostiosoite on teemu.granstrom (a) gmail.com ja puhelinnumero 040 685 5566.

s. 33:
Hannu Ahonen jäi eläkkeelle 1.9. Hannu uusi sähköpostiosoite on hannu.a.ahonen@gmail.com ja kirjepostiosoite Askolantie 10, 07500 Askola (siis eri kuin hakemistossa oleva kotiosoite). Hannun puhelinnumero on jatkossakin se, mikä on hakemistossa. (päivitys 1.9.2018)

s. 93:
FCA Finland Oy:ssä tiedotuksesta ja koeajoautoista vastannut Tomi Kari on siirtynyt toisen työnantajan palvelukseen. Toistaiseksi FCA:n lehdistökontaktina toimii maajohtaja Janne Turklin (040 503 7280 / janne.turklin@fcagroup.com). Jannen lisäksi etenkin tavara-autoihin liittyen voi olla yhteydessä Fiat Professional -tuotepäällikköön Jorma Hautalaan (040 713 9293 / jorma.hautala@fcagroup.com). (päivitys 29.6.2018)

s. 96:
Klintberg & Way AB eli KWA on Dodge- ja RAM-merkkien virallinen Euroopan-maahantuoja. Dodgea ei toistaiseksi tuoda Suomeen, mutta Ram 1500 -kevytkuorma-autoja myy Suomessa kaksi toimijaa yhteensä seitsemässä pisteessä. Ruotsalaistaustaisen KWA:n pääkonttori on Sveitsissä. KWA:n Suomen yhteyshenkilö on Simo Rosvall (0400 411 378 / simo.rosvall@gmail.com). (päivitys 11.10.2018)

s. 96:
Luxury Collection Automobiles Oy:n uusi toimitusjohtaja on Miika Toivonen, 010 292 2882 (päivitys 29.5.2018)

s. 97:
NCG Import Finland Oy Ab:n eli Hondan markkinointi- ja viestintäjohtaja Peter Rydberg on siirtynyt uusien haasteiden pariin. Jatkossa Hondan tiedotuksesta vastaa toimitusjohtaja Jyrki Mäkinen (050 525 0600, jyrki.makinen@ncgimport.com). (päivitys 14.9.2018)

s. 102:
Veho Oy Ab:n toimitusjohtajan Kenneth Strömsholmin jäädessä eläkkeelle yrityksen uutena toimitusjohtajana aloitti 1.9. Juha Ruotsalainen, 0500 204 081.

Veho Henkilöautot -liiketoiminta-alueen johtaja Petri Aarnio on jättänyt tehtävänsä, ja uutena johtajana on aloittanut Kari Halonen.

Juha Ruotsalaisen siirryttyä Veho Oy Ab:n toimitusjohtajaksi Veho Hyötyajoneuvot -liiketoiminta-alueen uutena johtajana on aloittanut Rami Keinänen. (päivitys 12.9.2018)

s. 122-123:
Koivunen Oy:n toimitusjohtajan Jukka Kockin jäädessä eläkkeelle 31.12.2018 yrityksen uutena toimitusjohtajana aloitti 1.9. Markus Lyyrtö. (päivitys 3.9.2018)

Auto- ja liikennehakemisto 2018

Auto- ja liikennehakemisto
Auto- ja liikennehakemistoa voi tilata osoitteesta autoja.liikennetoimittajat (at) gmail.com hintaan 10 euroa/kpl + postikulut.