Auto- ja liikennehakemisto

Jäsenrekisteri sähköisessä muodossa
AuLin jäsenrekisteri maksaa sähköisenä Excel-versiona 100 euroa. Rekisterin voit tilata lähettämällä sähköpostia osoitteeseen autoja.liikennetoimittajat (at) gmail.com.

Tilaa itsellesi tai yrityksellesi toukokuussa ilmestynyt Auto- ja liikennehakemiston vuoden 2021 painos.

Hakemistossa on AuLin jäsentietojen ja AuLiin liittyvien juttujen lisäksi noin 300 autoalan kontaktia.

Hakemisto maksaa 10 euroa/kappale + postikulut. Kahden hakemiston hinta postikuluineen on 25 euroa.

Hakemistotilaukset tehdään osoitteella pekka.virtanen (a) pevitext.fi

Muutoksia Auto- ja liikennehakemisto 2021:een

Tältä sivulta löydät vuoden 2021 hakemistoon tulleet korjaukset ja muutokset, jotka ovat tulleet sihteerin (autoja.liikennetoimittajat (at) gmail.com) tietoon.

s. 92:

Bergé Auto Nordics Oy on uudelta nimeltään Astara NordicsAstara Nordicsin eli Bergé Auto Nordicsin ja Italmotor Finlandin työntekijöiden sähköpostiosoitteet ovat jatkossa muotoa etunimi.sukunimi (at) astara.com. (päiväys 10.1.2022)

s. 92:
Bergé Auto Nordics Oy:ssä Mitsubishin yhteyshenkilö Brand Director Jyrki Mäkinen, 050 525 0600 - jyrki.makinen (at) astara.com. (päiväys 29.9.2021)

s. 95:
Italmotor Finland Oy:n uusi Brand Director on Staffan Johansson, 040 084 3502 - staffan.johansson (at) astara.com ja Alfa Romeon ja Jeepin yhteyshenkilö Brand Director Jyrki Mäkinen, 050 525 0600 - jyrki.makinen (at) astara.com. (päiväys 29.9.2021)

s. 95 ja 100:
Isuzu Motor Finland Oy ja SY Motor Oy fuusioituvat 31.10.2021 Suzuki Motor Finland Oy:hyn. Samassa yhteydessä Suzuki Motor Finland Oy:n nimi vaihtuu Nordic Automotive Trading Oy:ksi. Uuden yrityksen maahantuomia merkkejä ovat Isuzu, Suzuki ja SsangYong. Yhtiöiden omistussuhteet, vastuuhenkilöt sekä työntekijät pysyvät samoina. Entiset yhtiöiden nimet säilyvät markkinointi- ja sivutoiminiminä.(päiväys 26.10.2021)

s. 104:
Volvo Finland Ab:n markkinointiviestinnästä ja PR:stä vastaa jatkossa Marketing Communications & PR Manager Nina Uschanov, 050 442 1522 - nina.uschanov (at) volvo.com. (päiväys 29.9.2021)

Auto- ja liikennehakemisto 2021