Auto- ja liikennehakemisto

Jäsenrekisteri sähköisessä muodossa (Excel)
AuLin hallitus on päättänyt periä jäsenrekisterin lähettämisestä sähköisessä muodossa korvausta 100 euroa. Rekisterin voit tilata lähettämällä sähköpostia osoitteeseen autoja.liikennetoimittajat (at) gmail.com.

Uusi jäsen

Veli-Matti Jalovaara hyväksyttiin AuLin jäseneksi 12.11.2019.
Veli-Matti on Caravan-lehden toimittaja. Veli-Matin sähköpostiosoite on veli-matti.jalovaara (at) caravan-lehti.fi ja puhelinnumero
040 769 1454.

Muutoksia Auto- ja liikennehakemisto 2019:ään

Tältä sivulta löydät vuoden 2019 hakemistoon tulleet korjaukset ja muutokset, jotka ovat tulleet sihteerin (autoja.liikennetoimittajat (at) gmail.com) tietoon.

s. 32:
Hannu Ahosen postiosoite on Askolantie 10, ei hakemistossa oleva Askolantie 20. (päivitys 12.6.2019)

s. 45:
Pekka Kaidesoja on nyt Auto Bild Suomen päätoimittaja. Hänen puhelinnumeronsa on entinen 040 595 0903, mutta sähköposti on muotoa pekka.kaidesoja (at) autobild.fi ja postiosoite Auto Bild Suomi, Tekniikkatie 12, 02150 Espoo. (päivitys 22.1.2020)

s. 54:
Toni Lindströmin uusi sähköposti on toni.lindstrom (at) autobild.fi ja työosoite Auto Bild Suomi, Tekniikkatie 12, 02150 Espoo. (päivitys 22.1.2020)

s. 60:
Lauri Pasanen on siirtynyt freelanceriksi, joka toimii yrityksensä LP Racingin kautta. Laurin uusi sähköpostiosoite on lauri (at) lpracing.fi - puhelinnumero on entinen 044 980 1773, ja postiosoite on hakemistossa oleva kotiosoite. (päivitys 10.6.2019)

s. 62:
Juha Peltosen uusi sähköposti on juha.peltonen (at) autobild.fi ja työosoite Auto Bild Suomi, Tekniikkatie 12, 02150 Espoo. (päivitys 22.1.2020)

s. 62:
Oskari Pentti on siirtynyt freelanceriksi. Oskarin puhelinnumero on nyt 040 504 2737 ja sähköposti opentti (at) gmail.com. (päiväys 22.1.2020)

s. 49 ja 94:
FCA Finland Oy:n tiedot eivät pidä enää paikkaansa. FCA Finland Oy on siirtynyt Bergé Auto Groupin omistukseen, ja se on nyt nimellä Italmotor Finland Oy toimiva Bergé Auto Nordics Oy:n sisaryhtiö. Italmotor Finland Oy:n yhdyshenkilöt ovat Brand Direktor Anssi Liukkonen (044 567 5849 / anssi.liukkonen (at) bergeautonordics.com) ja Brand Manager Janne Tuominen (0400 556 346 / janne.tuominen (at) bergeautonordics.com). Yritys toimii FCA:n entisissä tiloissa osoitteessa Technopolis Vantaa, Teknobulevardi 3-5, 01530 Vantaa. (päivitykset 17.5.2019, 3.10.2019 ja 23.1.2020)

s. 94:
Oy BMW Suomi Ab:n toimitusjohtaja Christer Stahl jäi elokuussa 2019 eläkkeelle, ja yrityksen uutena toimitusjohtajana aloittaa 4.11.2019 Janne Kämäräinen. (päivitys 3.10.2019)

s. 97:
Oy Autocarrera Ab:n uusi toimitusjohtaja on 7.1. alkaen Arto Manninen. (päivitys 7.1.2020)

Auto- ja liikennehakemisto 2019

Auto- ja liikennehakemisto
Auto- ja liikennehakemistoa voi tilata osoitteesta autoja.liikennetoimittajat (at) gmail.com hintaan 10 euroa/kpl + postikulut.