Auto- ja liikennehakemisto

Jäsenrekisteri sähköisessä muodossa (Excel)
AuLin hallitus on päättänyt periä jäsenrekisterin lähettämisestä sähköisessä muodossa korvausta 100 euroa. Rekisterin voit tilata lähettämällä sähköpostia osoitteeseen autoja.liikennetoimittajat (at) gmail.com.

Muutoksia Auto- ja liikennehakemisto 2019:ään

Tältä sivulta löydät vuoden 2019 hakemistoon tulleet korjaukset ja muutokset, jotka ovat tulleet sihteerin (autoja.liikennetoimittajat (a) gmail.com) tietoon.

s. 32:
Hannu Ahosen postiosoite on Askolantie 10, ei hakemistossa oleva Askolantie 20. (päivitys 12.6.2019)

s. 60:
Lauri Pasanen on siirtynyt freelanceriksi, joka toimii yrityksensä LP Racingin kautta. Laurin uusi sähköpostiosoite on lauri@lpracing.fi - puhelinnumero on entinen 044 980 1773, ja postiosoite on hakemistossa oleva kotiosoite. (päivitys 10.6.2019)

s. 49 ja 94:
FCA Finland Oy:n maajohtajana työskennellyt Janne Turklin on lopettanut yhtiön palveluksessa. Lehdistöautoasioissa toimittajia auttavat Timo Kokkosen (040 543 3082 / timo.kokkonen@fcagroup.com) lisäksi Marjo Gachoya (henkilöautot) ja Jorma Hautala (hyötyajoneuvot, 040 713 9293 / jorma.hautala@fcagroup.com). (päivitys 17.5.2019)

Auto- ja liikennehakemisto 2019

Auto- ja liikennehakemisto
Auto- ja liikennehakemistoa voi tilata osoitteesta autoja.liikennetoimittajat (at) gmail.com hintaan 10 euroa/kpl + postikulut.