Auto- ja liikennehakemisto

Jäsenrekisteri sähköisessä muodossa (Excel)
AuLin hallitus on päättänyt periä jäsenrekisterin lähettämisestä sähköisessä muodossa korvausta 100 euroa. Rekisterin voit tilata lähettämällä sähköpostia osoitteeseen autoja.liikennetoimittajat (at) gmail.com.

Uusi jäsen

Mervi Varonen hyväksyttiin AuLin jäseneksi 1.5.2019. Mervi on jyväskyläläinen freelancer, jonka tärkein asiakas on Keskisuomalainen. Mervin sähköpostiosoite on mjvaronen (a) hotmail.com ja puhelinnumero 044 525 4811.

Muutoksia Auto- ja liikennehakemisto 2019:ään

Tältä sivulta löydät vuoden 2019 hakemistoon tulleet korjaukset ja muutokset, jotka ovat tulleet sihteerin (autoja.liikennetoimittajat (a) gmail.com) tietoon.

s. 49 ja 94:
FCA Finland Oy:n maajohtajana työskennellyt Janne Turklin on lopettanut yhtiön palveluksessa. Lehdistöautoasioissa toimittajia auttavat Timo Kokkosen (040 543 3082 / timo.kokkonen@fcagroup.com) lisäksi Marjo Gachoya (henkilöautot) ja Jorma Hautala (hyötyajoneuvot, 040 713 9293 / jorma.hautala@fcagroup.com). (päivitys 17.5.2019)

Auto- ja liikennehakemisto 2019

Auto- ja liikennehakemisto
Auto- ja liikennehakemistoa voi tilata osoitteesta autoja.liikennetoimittajat (at) gmail.com hintaan 10 euroa/kpl + postikulut.