Vuoden 2023 tulevia tapahtumia

2 9 10 11 12 13 14 15
3 16 17 18 19 20 21 22
4 23 24 25 26 27 28 29

Auto- ja liikennetoimittajat ry:n vuoden 2023 tapahtumia.

AuLi menee katsomaan Karpolla on asiaa -näytelmää Kansallisteatteriin maanantaina 27.3.2023.

KARPOLLA ON ASIAA -näytelmä 27.3.2023

AuLi oli vuonna 2020 järjestämässä jäsenilleen teatterimatkan Kotkan kaupunginteatteriin katsomaan AuLin kunniajäsenestä Hannu Karposta tehtyä teatterituotantoa ”Karpolla on asiaa”. Koronavirusepidemian saurauksena kyseinen matka ei koskaan toteutunut.

Nyt Karpolla on asiaa pyörii Helsingin Kansallisteatterissa, ja AuLi on varannut maanantaille 27.3. kyseiseen näytelmään 40 lippua. AuLi maksaa jäsentensä teatteriliput ja väliaikatarjoilun. Jäsen voi varata AuLin kautta lipun myös avecilleen, mutta AuLi laskuttaa avec-liput ja mahdolliset tarjoilut jälkikäteen ko. jäseniltä.

Sitovat ilmoittautumiset torstaihin 23.2. mennessä Kiti Westerbackille sähköpostilla (kitwe (at) live.fi).

AULIN SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN KEVÄTKOKOUS 27.3.2023

Auto- ja liikennetoimittajat ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään Helsingissä Sanomatalossa maanantaina 27.3. kello 17 alkaen. Kokouksen jälkeen AuLi tarjoaa jäsenilleen Kansallisteatterissa näytelmän Karpolla on asiaa.

Kevätkokouksen kutsu julkistetaan myöhemmin.

Ilmoittautuneet/kevätkokous Ilmoittautuneet/Karpolla on asiaa
  1. Kiti Westerback
  2. Pekka Virtanen
  3. Tommi Lempinen
  4. Clas von Bell
  5. Toni Jalovaara
  6. Antti Liinpää
  7. Markus Nieminen
  8. Marko Mäkinen
  9. Hannu Karpo (autopaikka)
  10. Jari Kohonen
  11. Kalle Kalaja

1. Kiti Westerback
  2. Pekka Virtanen
  3. Markus Nieminen
  4. Markus Nieminen avec
  5. Kalle Kalaja
  6. Kalle Kalaja avec
  7. Clas von Bell
  8. Toni Jalovaara
  9. Antti Liinpää
  10. Tommi Lempinen
  11. Marko Mäkinen
  12. Marko Mäkinen avec
  13. Hannu Karpo
  14. Jari Kohonen

AULIN KOEAJOPÄIVÄ 24.5.2023

AuLin koeajopäivä toimittajille ja maahantuojille järjestetään Aino Areenalla Järvenpäässä keskiviikkona 24.5. kello 9-16.

Koeajopäivä on yhdistyksen jäsenistön suosikkitilaisuuksia. Se suo monelle toimittajalle erinomaisen mahdollisuuden tehdä samalla kertaa juttua useammastakin autosta.

Myös maahantuojien edustajat pääsevät koeajopäivän aikana tutustumaan kilpailijoiden tuotteisiin.

Vuoden 2022 koeajopäivässä oli koeajettavana 74 autoa. Mukana oli 30 automerkkiä ja lähes 60 automallia. Niitä oli koeajamassa noin 70 vierasta ja 45 AuLin jäsentä.

Vuoden 2022 koeajopäivässä oli koeajettavana yli 70 autoa. Kuva Marko Mäkinen

AULIN KESÄPÄIVÄ 1.6.2023

Auto- ja liikennetoimittajat ry järjestää jäsenilleen ja automaahantuojien edustajalle yhteisen kesätapaamisen Helsingin Pasilassa Inmen Oy:n toimitiloissa torstaina 1. kesäkuuta kello 17 alkaen. Tapahtumasta tulee lisätietoa myöhemmin.

Kesäkuussa 2020 AuLin vanhojen autojen koeajotilaisuudessa oli ajettavana mm. tämä Suomeen vuonna 1950 tuotu VW Kupla.

VANHOJEN AUTOJEN KOEAJOPÄIVÄ MOBILIASSA 7.6.2023

Auto- ja tieliikenteen valtakunnallinen vastuumuseo Mobilia tarjoaa AuLin jäsenille mahdollisuuden koeajaa ja fiilistellä 50-, 60- ja 70-lukujen autoilla.

Koeajopäivän ohjelma tarkentuu myöhemmin. Ja paikalle voi tietysti hurauttaa omalla harrasteautolla.

Vuoden Auto Suomessa -valinta tehdään nyt jo kymmenennen kerran.

VUODEN 2022 TAPAHTUMAT löytyvät täältä

VUODEN AUTO SUOMESSA 2024 -sivusto löytyy täältä