2002

Helmikuun kuukausikokous pidettiin 13.2., jolloin jäsenet osallistuivat korjaamoalan tiedotustilaisuuteen Turussa. Autoalan Laatuyhdistys ry antoi ensimmäisenTarkastettu korjaamo –tunnuksen Autosähkö Kaarilahdelle.

Kevätkokous 2002 pidettiin 14 jäsenen voimin maanantaina 25.3.2002 alkaen klo 14.00 Suomen Vahinkotarkastus SVT Oy:n tiloissa osoitteessa Ruosilantie 11, 00390 Helsinki. Kokouksessa käsiteltiin ja hyväksyttiin sääntömääräiset asiat. Vuoden 2002 jäsenmaksuksi päätettiin 20 euroa, liittymismaksuksi 25 euroa. Ennen kokousta professori Antti Saarialho kertoi Suomeen ja ensi kerran Pohjoismaihin saadusta FISITA 2002 World Automotive Congressista (2.-7.6.2002) ja sen merkityksestä. Kokouksen jälkeen puheenvuoro siirtyi toimitusjohtaja Matti Aarniolle ja SVT:n tekniselle johtajalle Velipekka Salolle, jotka kertoivat meille aiheestaKolarikorjaus Suomessa ja muualla.

Kevätseminaari järjestettiin Oulussa 25.-26.4. Kevätseminaari on uusi tapahtuma, jonka junaili AuLin jäsen, Kaleva-lehden toimittaja Matti Heikura. Hän laati tiiviin luento- ja tutustumiskäyntipaketin.

Ajankohtaisia kysymyksiä Suomen autokeväässä 2002 -tiedotustilaisuus keräsi 17 toimittajaa 16.5. Koivunen Oy:n tiloihin Helsingin Malmille.

Rengasfoorumi järjestettiin Hotelli Palacessa 23.5., mukana oli 13 toimittajaa.

Koeajokoulu järjestettiin Nummelassa 29.5.

Koeajopäivä järjestettiin Nummelassa 30.5.

Kuukausikokous pidettiin Finlandia-talolla 14.10. klo 13.00. Suomen Autokatsastus avasi Katsastus 80 vuotta -näyttelyn.

Laivaseminaari Älykäs auto älykkäässä ympäristössä järjestettiin 7.-9.11. Silja Symphonylla reitillä Helsinki-Tukholma-Helsinki.

PDF-tiedosto02sem_ohj.pdf (22 kB)
02 seminaarin ohjelma

Auto- ja liikennetoimittajat ry:n Sääntömääräinen syyskokous pidettiin Autovahinkokeskuksessa Espoossa keskiviikkona 27.11.2002 alkaen klo 14.00. Kokouksessa käsiteltiin sääntöjen 10. § mukaiset asiat.

Hallituksen puheenjohtajaksi vuodelle 2003 valittiin Velimatti Honkanen.

Hallituksen varsinaisiksi jäseniksi vuosille 2003-2004 valittiin Kari Pynnä ja Juha Salonen.

Hallituksen varajäseniksi vuodelle 2003 valittiin Oskari Pentti ja Antti Siljamäki.

Tilintarkastajiksi vuodelle 2003 valittiin Heikki Haapaniemi ja Tapani Iivari, heidän varamiehikseen Markku Juntunen ja Markku Lindell.

Hallituksen esitys toimintasuunnitelmaksi ja talousarvioksi hyväksyttiin yksimielisesti.

Syyskokouksen jälkeen tilaisuus jatkui kuukausikokouksena, jossa kuulimme Vakuutusyhtiöiden autokorjaustoimikunnan teknisen johtajan Rainer Tuomaisen ja Autovahinkokeskuksen toimitusjohtajan Ilkka Isotalon esitykset auton elinkaaresta, romuautobisneksestä ja tutkimuskorjaamosta. Luentojen jälkeen tutustuimme Autovahinkokeskuksen toimintaan.