2003

Kevätkokous pidettiin 10 jäsenen voimin 20. maaliskuuta klo 13. Kokouksessa käsiteltiin ja hyväksyttiin sääntömääräiset asiat. Vuoden 2003 jäsenmaksuksi päätettiin 20 euroa, liittymismaksuksi 25 euroa. Kokouksen jälkeen tilaisuus jatkui kuukausikokouksena, jossa 90 vuotta täyttävä S&N-tuontiyhtiö esittäytyi.

Toukokuun kuukausikokous pidettiin Osuuspankkikeskuksessa maanantaina 5.5. klo 9-11

Koeajokoulu ja Koeajopäivä järjestettiin Nummelassa toukokuussa. Rehtori Jare Sukava opetti tiistaina 27.5. ja koeajopäivä oli keskiviikkona 28.5.

PDF-tiedosto03autot.pdf (24 kB)

Syyskuun kuukausikokous pidettiin Karjaalla Oy Sisu-Auto Ab:ssä keskiviikkona 17.9. klo 10.
Ohjelmassa oli aluksi pieni "kalvoshow" ja firman esittely. Siirryimme koeajoradalle, jossa uunituoreen 8x8-sotilasajoneuvon esittely. Lopuksi tehdaskierros ja lounas.

Lokakuun kuukausikokous pidettiin Helsingin säätytalolla torstaina 16.10.2003 kello 12.00 liikenne- ja viestintäministeriön FITS-tutkimusohjelman järjestämän liikenteen telematiikan ajankohtaisseminaarin "Miten tieliikenteen telematiikka voi ratkaista kaupunkien liikenneongelmia?" yhteydessä. Seminaarissa upouudet suomalaiset autoilijain ja liikkujien palvelut esittäytyivät. Esille nostettiin myös ongelma: Uhkaavatko autoilijan palvelut jäädä viime vuosisadan tasolle Suomessa - miksi?

Sääntömääräinen syyskokous pidettiin Silja Serenadella 13.11.2003 klo 11.45-12.00. Kokouksessa käsiteltiin sääntöjen 10. § mukaiset asiat: Hallituksen puheenjohtajaksi vuodelle 2004 valittiin Velimatti Honkanen. Hallitukseen varsinaisiksi jäseniksi vuosille 2004-2005 valittiin Kimmo Kienanen ja Antti Siljamäki. Hallitukseen varajäseniksi vuodelle 2004 valittiin Dan Kronqvist ja Eila Parviainen. Tilintarkastajiksi vuodelle 2004 valittiin Heikki Haapaniemi ja Tapani Iivari, varatilintarkastajat Markku Juntunen ja Markku Lindell. Toimintasuunnitelma ja talousarvio hyväksyttiin hallituksen esittämässä muodossa. Auto- ja liikennetoimittajien säätiön hallitukseen vuosiksi 2004-2007 valittiin varsinaisiksi jäseniksi Hannu Ahonen, Tapio Ketonen, Heikki Laurell ja Jommi Öunap, sekä varajäseniksi Marko Mäkinen ja Timo Turkula

Laivaseminaari Näin auto syntyy järjestettiin 13.-15.11. Silja Serenadella.

Aulin nimipäivänä 16.12. Tieliikelaitos ja NovoGroup julkistivat Seurahuoneella Helsingissä Katukanavan, joka on uusi helppo ja mukava tapa valittaa teiden ja katujen ylläpidosta. Nyt tärkeä palaute menee perille oikeaan osoitteeseen. Katukanavaa on kokeiltu ja kehitetty Vaasan alueella ja 16.12. palautepalvelu avattiin koko maahan. Koko medialle avoimen lehdistötilaisuuden jälkeen Tieliikelaitos tarjosi AuLin jäsenille lounaan Aulin päivän kunniaksi.
Lisätietoja Katukanavasta antaa projektipäällikkö Sampo Hietanen, Tieliikelaitos, puh. 020 444 2578